Αποστολή & Πληρωμή

Με ποιο τρόπο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

H αποστολή των προϊόντων εντός της Ελλάδας γίνεται με την εταιρεία EΛΤΑ – Courier, ενώ για αποστολές προϊόντων σε εξωτερικό συνεργαζόμαστε με την μεταφορική εταιρεία DHL.

Σε πόσο χρόνο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Εντός Βόλου
Οι παραγγελίες εντός της πόλης του Βόλου αποστέλλονται εντός 1-3 εργάσιμων  ημερών.

Για αποστολές μεγάλου όγκου όπως εταιρικά δώρα η αποστολή γίνεται κατόπιν συνεννόησης.

Υπόλοιπη Ελλάδα
Στην περίπτωση που οι παραγγελίες αφορούν χερσαίους και νησιώτικους προορισμούς, η αποστολή τους γίνεται εντός 1-6 εργάσιμων ημερών, ενώ για δυσπρόσιτες περιοχές η παράδοση γίνεται εντός 2-7 εργάσιμων ημερών.

Για αποστολές μεγάλου όγκου όπως εταιρικά δώρα η αποστολή γίνεται κατόπιν συνεννόησης.

Εξωτερικό
Οι παραγγελίες εκτός Ελλάδας αποστέλλονται εντός 3-15 εργάσιμων ημερών.

Για αποστολές μεγάλου όγκου όπως εταιρικά δώρα η αποστολή γίνεται κατόπιν συνεννόησης.

Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;

Ελλάδα
Οι αποστολές προϊόντων στην Ελλάδα γίνονται σε συνεργασία με την εταιρεία ΕΛΤΑ – Courier και το κόστος ανέρχεται στα 0€.

Εξωτερικό
Οι αποστολές προϊόντων στο εξωτερικό γίνονται σε συνεργασία με την εταιρεία courier DHL και το κόστος υπολογίζεται στη σελίδα “Καλάθι” και “Ταμείο” βάσει της χώρας και των κιλών της παραγγελίας. Δίνεται η δυνατότητα επιλογής “απλής” αποστολής με χρόνο παράδοσης 7-15 εργάσιμες ημέρες και “EXPRESS”αποστολής με παράδοση σε 2-7 εργάσιμες ημέρες.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

PayPal

Επιλέγοντας πληρωμή μέσω PayPal θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της συγκεκριμένης υπηρεσίας όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του PayPal λογαριασμού σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται από το σύστημα μας. Την ορθότητα και ασφάλεια των συναλλαγών σας εγγυάται η υπηρεσία PayPal.

Πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα

Η πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα πραγματοποιείται με χρήση του συστήματος πληρωμών της συνεργαζόμενης τράπεζας ALPHABANK. Οι κάρτες οι οποίες είναι αποδεκτές είναι οι Visa, Mastercard όλων των τραπεζών. Η πληρωμή μέσω κάρτας πραγματοποιείται υπό την προϋπόθεση νόμιμης χρήσης αυτής. Επιλέγοντας το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής, θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται από το σύστημα μας. Την ορθότητα και ασφάλεια των συναλλαγών σας εγγυάται η συνεργαζόμενη τράπεζα.

Τραπεζικό έμβασμα

Εναλλακτικά, δίδεται η δυνατότητα στον αγοραστή  να πραγματοποιήσει τις αγορές του με έμβασμα – κατάθεση στους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:

ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK
  • IBAN: GR78 0140 3170 3170 0233 0000 276
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΑΙΜΙΛΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Στα στοιχεία καταθέτη επιβάλλεται να αναγράφεται το όνομα του αγοραστή ή ο αριθμός παραγγελίας. Το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στην συνέχεια στο e-mail info@gift.online

Αντικαταβολή

Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς, ανεξαρτήτως προορισμού, η χρέωση διαμορφώνεται στα 5.50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους και για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 1.00€. Η εξόφληση πραγματοποιείται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier και ισχύει για αποστολές έως 2.000€.

Επιστροφές & Αλλαγές

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει αναιτιολόγητα και για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που αγόρασε και του παραδόθηκε εντός  14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός του προς την εταιρεία στο info@gift.gr

Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής/αλλαγής ενός προϊόντος;

Η επιστροφή/αλλαγή προϊόντων είναι δυνατή σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:

  1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
  3. Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
  4. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
  5. Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.
  6. Οι επιστροφές προϊόντων ισχύουν για περιοχές εντός της Ελλάδας, όχι για χώρες του εξωτερικού και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.

Τι συμβαίνει κατόπιν της επιστροφής ενός προϊόντος;

Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούριο, σε περίπτωση που το αρχικό έχει αποδειχθεί ελαττωματικό (αντικατάσταση).

Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal, πιστωτική κάρτα ή μετρητά).

Σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η επιστροφή/αλλαγή ενός προϊόντος;

Από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής δύνανται να εξαιρεθούν, όσα προϊόντα διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές εκπτωτικές τιμές (προσφορές) για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Επιπλέον, από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

Για περιοχές του εξωτερικού δεν υποστηρίζονται επιστροφές προϊόντων.